Stempelhȗs

Stempelhȗs

donderdag 17 november 2016

Thursday Challenge




Vandaag een kaart voor de Stamp with US on Thursday challenge. 
Een uitdaging met een kleurencombi waarmee iedereen een project maakt.
Er zitten weer gave werkstukken bij, kijk maar snel op de blogs van de anderen!
Onderaan dit bericht zie je een sneakje van hun creaties.
Mocht je nu ook geïnspireerd zijn door deze frisse kleurencombi dan zou ik graag je gemaakte creatie zien in de reacties hieronder ;-)




Ik heb met de achtergrondjes 3 kaarten in dezelfde stijl gemaakt.



Hier zijn de sneakjes van de andere deelnemers.

Minke


Tineke


Gerjon



3 opmerkingen:

  1. gaaf Aly. en met de tutorial erbij ga ik dit zeker heel snel proberen. reuze bedankt! grz. tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, die tutorial erbij Aly! leuk idee om zo met je inktpads te stempelen! Ga ik ook eens proberen! Zal wel een sootje worden denk ik! Maar geeft wel een leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen