dinsdag 28 februari 2017

Zuid Afrika in de hoofdrol...

Voor een gezellige creatieve dag met lieve vriendinnen heb ik deze kaartjes met wat lekkers gemaakt. Vaak wisselen we op zo'n dag kleine zelfgemaakte creaties uit.
Mijn bijdrage was dit keer met een Zuid Afrikaans tintje en een link naar mijn doneer-actie.

Sinds een tijd draag ik het werk van Options Care Centre in Zuid Afrika een warm hart toe. 
Kort gezegd helpen zij jonge meiden (afkomstig uit onveilige townships) die veelal door misbruik zwanger zijn geraakt of besmet met HIV. Options Care Centre geeft deze meiden geestelijke steun, pre- en postnatale ondersteuning en een liefdevolle omgeving.

Bij Options wordt gewerkt aan de toekomst van de meiden d.m.v. cursussen om aan werk te kunnen komen of zelfs een kleine onderneming op te starten.
Dit fantastische werk wordt gedaan door vrijwilligers die op basis van giften hun werk kunnen doen.

Ik beveel deze actie van harte bij u aan. 
Wilt u een gift doen dan kan dat via de volgende link waar u ook meer informatie over Options Care Centre kunt vinden.

Doneer actie Options Care Centre




Mijn Zuid Afrikaans getinte creatie.




Deze kaartjes laat ik meedoen in de volgende challenge

31-3 http://simplypapercraftsforalloccassions.blogspot.nl

3 opmerkingen:

  1. What a good cause. Wonderful cards. Thanks for joining us at Lil Patch of Crafty Friends! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh - Aly that is a really cool design! I love the map background, the sunburst, the strip of patterned paper and, of course, the giraffe image. Thank you so much for sharing your project and creativity at 613 Ave C!
    ~ginny, DT for 613 Ave C: [ATG]
    Owner: RubberMAD (GettyCollection.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great cards - very striking and I love the backgrounds you've used.

    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    TTCRD DT
    Made by Helen{My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen